Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2009 20:16 - Една седмица по-късно....
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 1922 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Така.
Бях на интервю за нова работа. Звучи интересно, предизвикателно и определено по-добре платено. Принципно не съм мрънкало, особенно за работа и пари. Тези обаче, сегашните ми "шефове" ме изкараха извън нерви. Не може да назначиш половната си рода във фирмата, на отговорни постове и те да не знаята какво става. Не може една самозабравила се "шефка" да се прави на успешен мениджър, да не знае какво иска, нито как да си постигне целите, но да ти крещи, обижда и унижава.... Не, че и се впрягам, всеки има право да си живее живота както му харесва. Обаче от една година ми е възложила проект - да координирам създаването на фирмен сайт и от много желание да контролира всичко, накрая няма резултат и не може да има, защото вместо да ме остави да си свърша работата ми се бърка и разваля всичко. Тя е шеф. С това се изчерпва всичко. Включително моите нерви да правя каквото и да е в тази фирма вече.
Нов абзац.
Не е толкова лошо там. Имам няколко други успешни проекта, с повече вътрешнофирмени пречки, отколкото външни, но накрая гръмнах шампанското.
Има много готини колеги, въпреки че някои от тях нещо са изтрещяли и имам чувството, че съм им изял закуската.... Имам и много забавна колежка, която толкова си разбира от работата, колкото аз от летене в космоса. Не че няма да литна, ако ми дадат място в совалката. И най-забавната част. Всички в офиса са жени. И аз, като един Дон Кихот се боря с вятръните мелници на женската мисъл. Не съм сексист, просто е особенно да си малцинство...
Няма да е задълго. В процес съм на търсене на нова работа. Особенно след като един приятел сподели, че не е доволен на 800 лева в Пловдив сега. Явно трябва да си повиша критериите.
Да споделя за новата работа. Може би ще продавам медицинско оборудване. Приемам всякакви съвети относно това. Никога не съм бил търговски представител, ама ще се пробвам. Време е да се пусна по бързата писта. Трябват ми финанси за един проект и промяна на местоработата, за вдъхновение и лечение на нервите.
Поздрави на всички и пожелайте ми късмет за новата работа или драстично увеличение на заплатата.


Тагове:   седмица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raztvoritel - Успех!
01.03.2009 22:41
И честита Баба Марта!
цитирай
2. eien - Успех/и!!!
05.03.2009 09:27
Бъдете здрав и вярвайте!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 415038
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930