Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2010 19:08 - Клуб на малтретираните от жени мъже
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 5624 Коментари: 2 Гласове:
2



Здравейте :)

та онзи ден чух по новините, че в Шумен ли или къде забравих, но няколко човека си направили клуб на малтретираните от жени мъже.

Във този ред на мисли аз приветствам идеята и дори ще открия клон на клуба в Пловдив. И ся веднага да не писнете, какъв мъж е това да го малтретират жени (от групата на жените изключвам щангистки и каратистки) ще ви кажа.
Аз се чувствам малтретиран системно от дами разхождащи се по къси поли или с дълбоки деколтета. На мен душичката ми е слаба и като видя такива едни заголени 20-тина и две, три, пет годишни и направо ми причернява пред очите. Такава болка една ме удря в мозъка и гтъбнака, че никаква терапия не помага..... и най-често тия ми състояния завършват или с бушонирана глава от гаджето на голишарката или с цицина на темето от удара на главата ми в бордюра при падането от гледката. Да не говоря колко травми имам от откачена от зяпане челюст по разни по-пищни такива.
Не е честно просто да ходят така облечени,..... ъъъъ съблечени.
Та така, и аз съм малтретиран, добре, че не съм женен щото и точилка по главата щях да съм опитал :)

Да отворим клуб на малтретираният мъж във всеки град и всяка кръчма!

Ето за какви жени иде реч....
image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladymerry - :)
13.02.2010 19:29
Сега, не е толкова трагично, студено е, но виж за на лято вземай мерки, ако станеш спасител на плажа, ще го приемаш, като работа (rofl).
цитирай
2. zafirov - Girls
10.03.2010 10:51
:) Наистина не знам какво ще правя лятото, явно ще трябва да си купувам усмирителна риза...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 415036
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930