Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2010 17:04 - Приключенско пътуване, Юнион Ивкони и БДЖ
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 3378 Коментари: 1 Гласове:
0



 Такааааа

днес трябва да пътувам по дестинацията Пловдив - Свиленград. Според проучванията до момента има няколко варианта:

1. 13:25 - Юнион Ивкони /автобус
2. 16:00 - Ник и Нели (Свиленград) /автобус
3. 18:05 - БДЖ /Пвлак
4. 18:10 - Юнион Ивкони /автобус
5. 18:30 - Юнион Ивкони /автобус
6. 21:++ - БДЖ /МБвлак

Това е според обявеното в сайтовете на съответните организации. По ред причини нямам възможност да позлвам трянспорт преди 16:00 часа и трябва да избирам между два влака на БДЖ и два автобуса на Юнион Ивкони. поради че не обичам прекалено дългите пътувания реших да се пробвам с автобус и се раззвънях в офисите на Юнион Ивкони, на всички обявени стационарни телефони вкл. и 0700... чушки. Никой не вдига в продължение на поне 6-7 позвънявания по два пъти на телефон. А в сайта им не е обявено от коя автогара или спирка тръгва автобуса, т.е. трябва да съм гадател, за да разбера къде трябва да съм на време или да проверя единият и вероятно изпускайки го да хвана другият. Ами ако няма друг? Щото на мен ми се вижда странно 20 минути разлика в автобусните линии на една фирма за една дестинация.
Писах им е-мейл, чакам отговор.... но май ще си изчакам чакалото :)
Звъннах за бекъп на гарата, където намусена лелка ми разясни за три секунди, че има влак, че мога да се кача и на международния ако искам и ми трясна телефона преди да успея да попитам за цените на билетите първа и втора класа и без да имам възможност да резервирам билет.

Б.А. Няма да казвам пък колко съм бесен на БДЖ за ремонта на тази същата линия, когато извозваха хората с автобус в един участък напълно в нарушение на ЗДП. Фирмата БУМЕРАНГ тъпчеше хората в автобусите правостоящи за 30+ км. дистанция и на желанието ми да подам сигнал до ДАИ се разбра, че никъде няма телефон за обявяване на нарушение на превозвачите. Добре, че намерих мобилния на некъв шеф и в допълнение им пуснах факс та дано са свършили нещо....

Та за финал, ще опитам с автобуса и ако пропусна очевидно ще трябв да се пробвам с международния влак....
Но Юнион Ивкони ме изгубиха като клиент по всички линии, а БДЖ - ми за кой ли път се убеждавам, че простотията не ходи по гората.

Лошото е, че няма нормална алтернатива на тези гамени и ще се търпи...


Тагове:   Юнион Ивкони,


Гласувай:
0



1. анонимен - Тъй като моето мнение за тази фирма е ...
04.08.2010 17:01
Тъй като моето мнение за тази фирма е вече доста негативно, аз ще се постарая да не ползвам никога повече техните автобуси, до където и да е. Също няма да спестя мнението си пред свои познати и близки. Аз съм контактен човек и познавам доста хора. За мен беше важно все пак да реагирам на част от нередните неща в това пътуване, които изпитах на гърба си. Под достойнството ми е да продължавам всякакви отношения, дори и делови с подобни бандити. Бизнес по този начин не се прави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 413481
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031