Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2013 22:08 - За правилата в България и държавната администрация
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 2490 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 18.03.2013 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Вероятно ако започна да пиша положителни неща за държавната администрация, ще ме заплюете. И ако до скоро нямаше да ми пука и да имам своето мнение, в момента за Н-ти път съм намразил скапаната бюрократична машина, която се е затлачила от тъпотията на един кръг хора и няма кой да направи кьорава, па макар и грешна реформа. Поне да опита дори, няма кой.
    Повод за бесовете ми не са сметките за ток и протестите (там е олигофрения, политически се дирижират нещата, но не искам да навлизам в темата - друг път).
    Повод за главоболието и омразата ми е НОИ. От две години и няколко месеца работя работата на мечтите ми, не е добре заплатена (малко над средното за страната и много под средното в бранша), но правя това, което мога, обичам и с приятни хора. Общо взето бях щастлив и дори се замислих да променя желанието си за имиграция и да започна да се устройвам тук. Така до Януари, когато поради проблеми с кръста (имам протрузия на прешлен от втора степен) се наложи да взема болничен - бях обездвижен напълно за близо три седмици със всички съботи и недели и в болница. Е, имаше хубави моменти в болницата (уха какви засукани па макар и женени сестрички...), но си е драма здравословния проблем.
    Болничния, работодателя го е подал в НОИ на 11.02 - в срок и по всички правила.
По всички наредби, от НОИ трябваше да уведомят мен или работодателя ми с писмо с обратна разписка за проблем с болничния, или да изплатят сумата до 04.03. Е да, ама не. В системата на НОИ болничния виси със статус "В момента се обработва" и никакви нарушения на наредби и закони не ги трогва тия кретени да се размърдат. Правих справки, звънях на кол център, писах жалби - нищо. Срока за разглеждане на жалбата е един месец, а две седмици вече минаха и резултата е нула. Няма пари, няма информация, няма промяна в статуса на справката. Цирк. И то точно в момент, когато би трябвало да ги е страх от протести и да си налягат парцалите, НОИ газят през просото.
    Та така, останах без една заплата заради НОИ през най-скъпия месец в годината и се чудя колко съм луд, за да искам да останал тук?

ПП публикувам щото се чудя дело ли да водя, инспекторат ли имат тия да им пиша, на министъря ли да пишя... (грешката е умишлена)? Въпреки, че имам опит и със съдебната система, аналогичен, и съм песимист в правотата.
Баси държавата... ъъъ, територията!



Гласувай:
7



1. pin777 - Бори се за всяка стотинка.
19.03.2013 21:11
Иначе някой си ги слага в джоба. Ама не някой на , който му "ходят", некое педерме дърто.. :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 415135
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930