Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2015 23:15 - Айде да не си разваляме семейството...
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 1162 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Да ви кажа, вие сигурно си знаете де, но все пак да повторя - повторението е майка на знанието... Когато нещо е прекалено хубаво, за да е истина, то най-вероятно не е. Бепзлатно е само сиренцето в капана на мишката. Та така и аз паднах в един капан, за еН-ти път междувпрочем, и май ще ми дойде най-сетне акъла в главата да не вярвам на жена, с която съм се запознал скоро.
  Както и да е, да се върна на темата - на скоро пътувах между София и Пловдив с една група за споделено пътуване и попаднах на супер-интересна жена (за разговор, уточнявам). Говорихме по много теми в колата и се оказа, че имаме доста сходни виждания за живота, като например, че времето тече, не чака никой и ако човек си губи времето в чакане на друг, който блее - е загуба на време, най-ценния ресурс в живота ни. В тази връзка се смяхме дори (а и на сериозно го направихме), че като влизаме в града, ще се обаждаме на половинката, че си идваме - да не си разваляме семейството. Не си заслужава за 15 стотинки разговор и евентуално едното съвокупление, да се слага кръст човек на щастието в двойката.

ПП В тази връзка спирайте фейсбука, че току що ми се случи да хвана бившата вече бъдеща ми жена, че ме лъже. Малко се връщам първи клас така, но имам вече опит в такава ситуация и знам как да го преживея. Та, ако има софиянци, които си търсят компания за разпивка (аз от скоро съм тук), може да ми пишат, аз така или иначе излизам на лов (hunt, not love) тая вечер, а с литературни другари по чашка убеден съм ще е по-успешен!  ;-)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 415048
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930