Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2015 20:53 - За бързите срещи
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 1799 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 01.10.2015 20:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чували ли сте за бързи срещи? Събират ви в заведение примерно, 10 момчета и 10 момичета, момичетата сядат на мастие, които са с номера и при позвъняване на звънеца момчетата се настаняват срещу тях. От този момента нататък момчетата имат 6 минути да се покажат в "интригуваща" светлина и да спечелят симпатията на дамите. След това звъни звънеца и момчетата се местят на следващата маса, до като обиколят всички. Можете да си водите бележки или да си отбелязвате кой, какво е харесал и т.н., но няма да навлизам повече в подробности.

Та, бях на едно такова събитие и останах супер разочарован - първо, защото бяхме 10 момчета, а момичетата бяха 3 и второ, защото момичетата се оказаха доста страхливи. Не знам нормално ли е или аз имам някакво извратено виждане на нещата, но ми се стори много по-лесно да се запозная с непозната мадама и да разчупя леда с нея, вместо със съществата на масата срещу мен. Да, вярно и аз бях доста притеснен, вместо да съм си чаровния "аз", но чак толкова зле е било само, когато съм бил влюбен, а това става много рядко, много бързо и много силно, следва разочарование, че мацката се плаши от мен и тоталното ѝ изтриване от живота ми.
Нещо подобно се случи и със срещите, мисля да ги изтрия от социалните ми навици... Боже, та в един фешънски фитнес в София се запознах с половината хостеси и даже взех телефона на едната.

Не вярвам в съдби, писания, пророчества, магии, провидения и всякакви глупости, които слабите хора си измислят, за да заменят реалността. Скептичен съм и за бързите срещи и имам усещането, че там успех ще имат психолозите, а не нормалните мъже - за 6 минути няма как да направиш добро впечатление, ако търсиш сериозна връзка. Ако искаш само да се запознаеш с някой/я и да видите какво ще излезе... ми какво ви пречи да се запознаете на улицата, в магазина, офиса на телеком оператора, на концерт, в чакалнята на киносалон или в офиса на клиента ви? Иначе тези срещи могат да са интересно разнообразие, но не и когато жените посещаващи ги са със страхотни предразсъдъци.

За финал, това си е загуба на време, мъжко време. Който иска да си губи времето, на мен то не ми стига да правя всичко, което искам и харесвам. А животът е кратък и не чака никой, живееш тук, сега и на момента както искаш или съществуваш в планове, за които правиш компромиси със себе си. Сорри, ама аз компромиси не желая да правя в това отношение. И все още не се е появила жената, заради която ще се обърна с хастара навън (не, че една не опита в последните дни).



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shambala - .
01.10.2015 21:17
Не ти се е сторило. Това - да се запознаеш с непозната мадама и да разчупиш леда с нея, е крайно извратено!
цитирай
2. zafirov - Shambala
01.10.2015 21:39
Мацко, я ме светни сега защо да е извратено да си говоря с хората и да им харесва как общуват с мен?
Опита ти за заяждане ще го оставя без коментар, мнението на хора, които са ми извън приятелския кръг не ме вълнува.
Хайде със здраве и умната, а ако не - русата. ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 415059
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930