Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2009 23:43 - Цената на тока....
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 1345 Коментари: 1 Гласове:
0



Такаааа, днес си проверих сметката за тока. Ще се гръмна. Три пъти над нормалната ми сметка за ток. Очаквах повишение, слушах всевъзможни истерии и истории и очаквах да имам голяма сметка, но се радвах, че съм с климатици и за първа година вместо двата радиатора да ми бумкат сметки ще имам нормална температура и нормална сметка за ток. Къде ти....... Над 300 лева сметка.... За един месец, в който колкото и да блъскат двата климатика няма как да направят такава сметка спрямо двата 4KW радиатори от миналата година. От ЕВН искат още да вдигат цената на тока. Вдигнете я бе. Скоро масово няма да може да се плащат сметки и ще има проблеми. Ама от ЕВН ги боли патката, щото си цакат мирно и тихо на правителството и си играят с цените.
......
Освен това ми омръзна да плащам тока на мангалите. Омръзна ми и да плащам тока на вятърните генратори - собственост на фондове перални и мастити "бизнесмени" , платени веднъж с пари от ЕС и втори път от моите данъци, а оня да си харчи печалбата за С класи и мутреси. Омръзна ми и от липсата на начин да упражня граждански контрол върху ценообразуването на монополно предприятие... Омръзна ми от липсата на правила или неспазването им в тази скапана държава. Не знам, да се махам ли или да продължавам битката с вятърните мелници?
Кажете какво според Вас трябва да се направи? Да сменим чипа на хората? - твърде оптимистично. Да сменим правителството? - няма да помогне. Да сменим системата? - то няма система, а как да смениш нещо, което го няма. Да създадем система? - тия с парите няма да го допуснат.
.....
Да мрем тогава и да освободим турбо-баровците от тежестта на донесените им от нас обикновенните хора пари.
Или да бягаме кой - на където види и пенсии за родителите ни няма да има.....
Баси изпадам в депресия, като си помисля.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Нали трябва някой да плати
03.03.2009 23:49
и тока на братята цигани. Няма да го оставят неплатен я. Така е, защото всички плащат и си траят...Вдига се аларма по форумите и с това се приключва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 415176
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930